Balik Dari Hostel. yeahhhhh!


Hai ! lama dah tak update blog nyh. dah naik bersawang noh. blog bersawang? biaq betoi.
jom kita gotong royong cuci meyh. hehe
 well. baru balek dari ostel. hee. pnat i tau u. huhu. mcm-2 benda yg jadi kat ostel.
3minggo dok kat ostel. huh. mcm-2 lha cita baru yg ada. hehe. biasa lha hostel life. kena paham.
humx. nk cita kat ampa pon rasa mcm tak laqat ja nk menari-narikan jariku ini atas keyboardku ini. haha.
byk sangat cita yg menarik. haha. letih ooo baq hang. =,=''
balik-2 dari ostel masa kat dalam kereta ;

ibu : sat g kemas-2 barang kak kita balik alor setar.
aku : huh! biaq betoi. tak laqat lhaa ibu. tamau pihh.
ibu : ehh. tak boleh ! kena p gk.
aku : alaaaa. ibu nyh. ada pa kat kampung tuhh.
ibu : ada kenduri.
aku :  =..=''

huh! mau takmau kena pihh jugak lhaa. huhu. kalau tak pi aku nak duduk dgn sapa.
nak duduk rumah sorang-2? memang tak lhaa.
humx. sampai-2 ja dekat rumah terus aku cari hp. check da mcg ngn misk0l dae cpa .hehe.
k arh bubbyee! nk kemas brg. nak balik kampung tercinta! 

Kadang-2 yang diingini tidak diperolehi,
Sedangkan yang diperolehi tidak diingini
Tetapi Tuhan tahu apa yang terbaik


♥ Thanks Kerana Sudi Membaca Entry CIK TWEET ! Like If U Like It ! ♥

0 comments:

Copyright© All Rights Reserved CIK TWEET